Nascholing

}

Nascholing leerkrachten basisonderwijs

Nascholing leerkrachten basisonderwijs

Stel je voor dat kinderen op internet spelen. Stel dat een leraar lucide dromen wil introduceren bij kinderen. Ze logt in op internet. Ze wil kinderen eenvoudig vragen om te dromen en te spelen. Ze zou een programma niet goedkeuren dat beweert dat het echte dromen zal creëren. Kinderen zullen niet volgens die regels spelen.

Maar de leraar had een ander idee. Ze wil kinderen inloggen op internet. Eerst filtert ze wie er in de klas zit. Vervolgens laat ze ze de klas in. Eindelijk opent ze het internet en begint te vragen: "Weet je iets over lucide dromen?" Elk kind, slachtoffer of overlevende heeft een verhaal te vertellen. Als de kinderen weten hoe ze acties in hun dromen moeten uitvoeren, realiseren ze zich misschien niet dat ze dromen en dat de slechte droom slechts een simulatie was.

Als de kinderen iets weten over lucide dromen, zullen ze niet toegeven aan slechte dromen en ze zullen ze zich ook niet herinneren. Hun wil om te onthouden zal sterker zijn dan de droomwerelden.

Droominterpretatie is voor alle kinderen anders. Zo gaat het kind om met zijn omgeving.

Als ze worden aangevallen door een geest, een schaduw of een gevoel van angst, zullen ze dit als een negatief teken interpreteren. Als ze alleen maar een schaduw of een hobbelpaard zien dat troostend aanvoelt, kunnen ze het gevoel niet in verband brengen met een geest of een negatieve interpretatie.

Als kinderen hun dromen kunnen verbinden met de fysieke wereld, zullen ze een groter gevoel van eigenwaarde hebben en zullen ze kunnen bereiken wat ze wilden doen. Als ze zich tegelijkertijd onvoldoende of ongekwalificeerd voelen voor de banen die ze zien worden aangeboden, zullen ze een andere weg inslaan om de banen te krijgen die ze echt willen.

Het internet biedt eindeloze mogelijkheden voor deze kinderen. In hun vrije tijd kunnen ze spelen met bouwstenen en simpele puzzelspelletjes. Maar met een goede opleiding en begeleiding kunnen deze activiteiten naar een veel hoger niveau getild worden.

Als u uw kind een manier wilt bieden om zijn of haar zelfrespect te verbeteren en tegelijkertijd kansen te bieden om sociale vaardigheden te leren en de fijnere vaardigheden die hen tot betere leerlingen zullen maken, dan bent u misschien geïnteresseerd in een internetworkshop. Een internetworkshop leert podiumkunsten (musical) en bouwstenen (bouwen). Een internetworkshop heeft ook als doel om uit te leggen hoe de bouwstenentheorie (spelen met bouwstenen) kan worden geïntegreerd met andere aspecten van leren (muziek leren en andere vaardigheden).

Online workshopmaterialen kunnen uitstekende hulpmiddelen zijn om kinderen te helpen de dingen te krijgen die ze willen. Ze kunnen op verschillende manieren worden gepresenteerd om de basisvaardigheden die ze leren te integreren in klasactiviteiten, zoals leren om:

Dit zijn slechts enkele van de activiteiten die in de klas kunnen worden opgenomen om uw kinderen te helpen de academische vaardigheden te verwerven die ze nodig hebben. Met de juiste training en de juiste hulpmiddelen hebben uw kinderen een veel betere kans op academisch succes en kunnen ze een basis hebben voor verder academisch werk.

Dit is een belangrijk onderdeel van het verwerven van de vaardigheden die kinderen nodig hebben om te slagen op school en geletterd te zijn.